11 Nisan 2011 Pazartesi

Survivor Nihat !


Eminim ki 10 Nisan 2011 Pazar akşamı Türkiye’nin yarısından fazlası Survivor’ı izledi. Ve bu durumun en büyük sebebi de Nihat Doğan’dı. Acun Ilıcalı yıllardır bir çok yarışma programının yapımcılığını ve sunuculuğunu üstleniyor. Daha önce de Survivor Büyük Macera, Survivor Türkiye- Yunanistan, Survivor Aslanlar-Kanaryalar , Var mısın, Yok musun yarışmacılarının yarışmacı olduğu Survivor Kızlar-Erkekler, gibi programlar ekranda olmuştu ama hiçbiri böyle ses getirmemişti. Diğer Survivor’ları rekabet ve heyecanı hissedebilmek için izlerken, Survivor Ünlüler-Gönüllüler isimli yarışmayı yalnızca Nihat Doğan’ın anlamlı sözlerini duymak için izleyenler var. Bana sorarsanız ben izlerken zevk alıyorum, Nihat Doğan’ın kişiliği gerçekten ilginç geliyor bana. Yarışma kazanıldığında, kameraman sadece Nihat Doğan’ı gösterdiği an arkadan “Eye of the Tiger” melodisi yükselse tam olacak bir manzara sergiliyor sevgili yarışmacımız.
10 Nisan’ın özelliği ise yarışmayı kaybeden tarafın Ünlüler olması. Nihat Doğan bu işe çok bozuldu, inzivaya çekildi, arkadaşlarıyla iletişimini kesti, gerçekten yıkılmış görünüyordu. “Yarın yine kaybedebiliriz ama kaybedince vay efendim çok güzel oldu, hadi göbek atalım, yani inanamadım hayretler içinde kaldım. Bu takım benim takımım olamaz dedim. Kaybederken üzülmeyenin kazanmaya hakkı yoktur, Kaybederken üzülmeyen kaybetmeye mahkûmdur” dedi. Nihat Doğan’a Acun’un ne teklif ettiğini bilmiyorum ama Nihat Doğan gerçekten bu işe gönül vermiş görünüyor, sanırım yarışma sonunda ada’yı kazanacağını filan sanıyor. Bu hırs neden sevgili Nihat Doğan?





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder